Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

The Elder Scrolls V: Skyrim - žijúci fantasy svet (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

"Môže sa stať, že naň naďabí spodina a začne sa oň byť."
 
Hodnoť

 

"Príbeh nebol nikdy veľkým lákadlom série a v podstate sme o hlavnú príbehovú líniu radi ani nezakopli. Iba ak to bolo už skutočne nutné."

Uznavam, ze pri hrani TES to cloveka stale taha mimo "hlavneho questu", co moze skoncit tak, ze clovek odohral cez 100 hodin a v hlavnom queste je len v polovici; no celkom nesuhlasim s tym, ze by hl. quest nebol zaujimavy. Hlavne v Morrowinde, ale aj v Oblivione, sa mi nahodou dost pacil -- kedze je vsak prilis dlhy a clovek ma moznost si kedykolvek "odskocit" a bludit v uzasnom obrovskom svete, tak sa moze stat, ze hru odlozi skor ako ho dokonci. Ja som ale napr. ten Morrowindovsky doslova hltal :)
 
Hodnoť

 

nezda sa vam, ze tie screeny vyzeraju prakticky uplne ako oblivion?
 

 

nie
 

 

ano. Grafika je na urovni staruckeho Oblivion. Asi hlavne kvoli konzolam.
 

Nieco na tom je..

ale su tam jasne vylepsenia, urcite to bude vyzerat krajsie ako Oblivion, ale myslim, ze tam nebude TAKY radikalny skok, ako bol medzi Morrowind a Oblivion. Po case som sa zase pustil do Oblivionu a potom som si pustil Fallout 3 -- a uz aj tam dokonca badat urcite zlepsenie. Myslim, ze pri Skyrime bude ten rozdiel este niekolkonasobne vacsi a nemusime sa obavat. Ale tiez ma trochu zaskocil fakt, ze chcu aby to vyzeralo prakticky rovnako na PC ako na konzolach (ak nehladime na rozmery textur...)
 

tak tak, si trafil, kvoli konzolam

predsalen sa jedna uz o 5 rokov stary hardver, na pc mozu tak pridat par efektov, svetelnych a tienovych hlavne zvyknu ale zaklad iny nespravia, a existuje len tolko co mozu spravit za zaklad aby to stale islo bez problemov na uz v sucasnosti starom hardvery konzol...
 
Hodnoť

 

Niektore screeny vyzeraju fakt dobre ale niektore su naozaj ako zlepseny oblivion...podla toho co som sa docital tak ich novy creation engine je v podstate gamebryo(mi je zle len ked to meno pocujem) len si ho sami upravili s coho vzniklo nieco nove.

Dufam ze ho aspon dobre optimalizovali, aby to nebol dalsi CTD fest ako s oblivion a falloutom3/NV, + horami chyb..zatial som velmi skepticky, kedze vanila oblivion fallout3/NV nestali ani za prd co sa tyka hratelnosti , len vdaka modom ich ludia este stale hraju, inak by po nich nestekol ani pes.

Vyzera to vsak ze tentokrat zapracovali aj na tej hratelnosti, vdaka bohu.. som zvedavy,
 
Hodnoť

 

Skyrim chce dokázať, že sa dá vytvoriť svet, ktorý bude jednať podľa hráčových činov a prispôsobovať sa mu. Nepôjde len o to, že ak niekomu vykonáte niečo zlé, poklesne vaša karma. Je samozrejmé, že ak ublížite osobe, ťažko sa bude na vás neskôr usmievať.

Myslim, ze to uz tu bolo tak pred 14 rokmi vo Falloute...
 

alebo

pred 10 v gothicu :)
 
Hodnoť

dufam hlavne v

jednu vec, a to ze vylepsia system kuziel oproti oblivionu, lebo pozerat sa vkuse na tie iste tri animacky utocnych kuziel cloveka fakt omrzi...
 


Najčítanejšie na SME