Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Supreme Commander 2 – strategická rýchlovka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Fiha, neposobi zlym dojmom

a uz som davno nic nehral :)
 

 

Mne sa to nejako nepaci, tu hru som v takychto detailoch viacmenej nikdy nehral (naco?) ... prvy diel mam velmi rad. Mno nist pockam rok, kym zlacnie hra aj zelezo a vyskusam ...
 
Hodnoť

supreme commander

jednotka mala niekolko super napadov (odzoomovanie plochy, "zacyklenie" stavebnej fronty, jednoduche zrychlenie hry), ktore ale dokopy z toho zial urobili pre mna viac menej nudnu hru. po vystavani zakladne som nastavil vyrobu, odzoomoval a zrychlil na maximum. po nejakej dobe zautocil a tak stale dookola.
dohral som to ale v poslednych leveloch ma to uz nejak moc nebavilo a cakal som na koniec. (multiplayer nehodnotim nebavi ma-> nehravam. vlastne ani neviem ci tam bol) takze asi hodim na dvojku bobek.

jo a nejak som nepochopil to s fog of war v suvislosti s tym ze si to uz nikto nepamata vsak to pchaju vsade aj do serii kde to nikdy nebolo.
 

 

Tak na strategie sa komplikovane robí kampaň, kedže tak nikdy o dej moc nejde a kampaň bez deju s predvídatelnym nepriatelom si neslubuje príliš velkú zábavu. strategie sa robia pre multiplayer kde to začne byt problem a taktika (nalinkovat, počkat, poslat) je v sc1 absolutne neúčinná to je na nom to krásne že bez rozmýšlania sa tam človek nepohne a nemá najmenšiu šancu.. bohužial alebo chvalabohu? väčšina ludí hra hry za účelom pasívneho odpočinku kde chcú vypnuť a nemusiť nad ničím rozmýšlať => prehravať => nuda
nesúdim, len hodnotím prečo tomu asi tak je..
 
Hodnoť

By Ján Kordoš

Ty vole to odkedy píše recenzie niekto kto nemá ani ponatia?!?
Pán Kordoš hrali ste to vy vôbec? :D kedže sucom je mojou srdcovkou dovolím sa vyjadriť..

Ten príbeh hry i ked v podstate nepodstatný je uplne iný ako ho opisujete vy,
po A) Cybrani niesu robotická rasa!! B) Iluminati(aeoni) niesu zo zeme!!

V SC2 Niesu velké mapy nieto GIGANTICKE!!! v sc2 su mapy malé a aj tie najvecsie sa ledva dotahuju na najmensie v sc1 o tom že potreba zásobovania jednotkami v odlahlích koncinách je taktiez blbost hovorit netreba.

grafické symboly: "netusíte co sa za daným symbolom skrýva.." nie nie vobec, lebo nemá každý class vlastný specifický symbol ktorý oddeluje bombarder od v dvojke neexistujuceho prieskumnika...

nepovedal by som, že sc2 ma hardverove nároky mensie len pre optimalizáciu(i ked urcite zohrala rolu) ale ovela viac tam ide o to že graficka stranka hraje v prospech 1 mnozstvo jednotiek na ploche tiez a animacia a rendrovanie kazdej vystrelenej strely(docela zbytocne) sa nachadza tiez v 1, zjednodusenie grafiky v 2, osekekanie ekonomiky v 2 mala plocha v 2...

pre majitelov pc neni nikdy dobrá správa že strategia je súčasne vyrábana aj pre konzole, nikdy! prečo tomu tak je je krásne vidiet práve v sc2

A vobek ak odhliadnem od toho, že ste písali recenziu na hru o ktorej nemáte ani ponatia, možno ste si tak zahrali 2misie z dema a videli obrázky, tak o nej neni povedané dokopy nič..

otázka na záver, to sme naozaj nemá lepších recenzentov?
 

 

preview nie je recenzia, takze ano, pan kordos hral dve misie z dema. zhodou okolnosti prave tu bola zrejme najvacsia mapa z celej kampane. viac v recenzii, cize najprv nech si citatel zisti, co vobec cita a potom, ty vole, nieco napise.
 

 

A ? Vo všetkom čo vám vytíkam mám pravdu, (vašu recenziu som ešte nečítal to pride za chvílu)
jedine o čo ste sa opreli je ze som povedal že ste napísali ubohu recenziu, pri tom ste napisali ubohy rewiev... Nevidim v tom žiadny rozdiel :) ak ste odohrali dve misie z dema tak ste graficke symboli vidiet museli, tak teda nenapisem ze tam niesu.. ak neviem aká je historia predchadzajuceho dielu tak nenapíšem že je taká akú som si práve zmyslel ale nenapísem nič lebo neviem.
a tak dalej.. a idem sa pozrieť na druhy pokus :)
 

 

pre istotu: review = recenzia, dojmy z dema review nie su. nechapem, kde sa v clanku pise, ze v hre nie su symboly (praveze su a presne to sa tam pise), nechapem, co je nezrozumitelne na tom, ze ak bola v deme pomerne velka mapa a vyvojari slubia, ze bude velka, napisem, ze tam budu velke mapy... a pod. historiu si sveta sc si skutocne az tak nepamatam, no vzhladom, ze zapletka stoji za... to vobec nie je potrebne, islo len o nacrt toho, co kto priblizne je. ale beriem, moja chyba.
 


Najčítanejšie na SME