Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Warhammer Online vyráža do boja proti World of Warcraft (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

1.Nazov clanku je pritiahnuty za hlavu ...
2.AoC je uspesny projekt? Pocet predplatitelov neustale klesa.
3.WAR nema sancu zosadit WoW /nie, ze by som to neprial/ pretoze v zanri MMORPG neprinasa nic revolucne.
 

 

nema sancu zosadit wow lebo neprinasa nic revolucne, no neviem ale...
.
- public quest system. Pokial viem je to absolutna novinka nemajuca obdobu v nijakej inej MMO. To je dost revolucne, imho.
- Realm vs realm: mozno nie revolucne pretoze prvykrat to zaviedlo Dark age of camelot(predchadzajuca hra mythicu), ale je to system ktory WoW nema.
- Living guilds - pokial viem tak princip ze gilda moze levelovat a ziskavat extra schopnosti je tiez dost revolucna myslienka
- moznost okupovat hlavne mesto nepriatelskej strany(a otvorit pristup k novym dungeonom v nom) je tiez celkom novinka.
.
Atd atd. Myslim ze tvrdenie ze warhammer neprinasa nic revolucne je dost odvazne.
 

 

Nie revolucne urcitie nie, mozno tak evolucne:-) Toto najdeme aj v inych /mozno nie na jednom mieste-hre/ projektoch. Asi s tym PQ mozem s tebou suhlasit.
Netvrdim, ze WAR nema svoju kvalitu. Uvidime ci a ako zamava trhom MMORPG hier.
 

re:

je uplne jedno ci hra prinasa nieco revolucne alebo nie, dolezita je celkova hratelnost a reklamna kampan. Living guilds alebo levelovanie a ziskavanie skillov je prebrate z Lineage 2. Zvysok veci co si vymenoval mi pride ako sprijemnenie hry ale nie ako revolucia.
 

 

Suhlasim ze pre uspech (a pripadne prekonanie WoW) nie je dolezita revolucnost ale hratelnost. Ten zoznam som tam uviedol len ako odpoved na tvrdenie ze warhammer nic revolucne neprinasa, pretoze s tym tvrdenim nesuhlasim.
.
Co je skutocne dolezite, a pravdepodobne bude centralnym bodom uspechu warhammeru je podla mna koncept RvR. Nie novinka - daoc ho uspesne vyuziva uz 7 rokov - ale napriek tomu system organizacie subojov hracov proti hracom ktory je doteraz neprekonany. Open world boje o hrady - ziadne instancie - ktorych sa mozu zucastnit niekedy az stovky hracov na kazdej strane je nieco co treba zazit. Som presvedceny ze prezlecene do noveho kabata budu mat velky uspech.
 

re:

tiez dufam ze to posunie vyvoj MMORPG dopredu. Kedysi bolo open world pvp aj vo WoW ale instancie/areny sa tiez celkom ujali. Kazde z toho ma nieco do seba :).
 
Hodnoť

Warhammer Online - SPOJME SA :o)

Caute Borci.

Takzeee neviem ci uz niekto s touto myslienkou zacal ale napadlo ma spojit nejakych ludi dokopy a spravit nejaku SK/CZ guildu na nejako servery co by sme sa dohodli.

Kto mate o taketo nieco zaujem tak kuknite:
http://waro.gaming.sk/

Take mensie forum ktore som narychlo spravil (stale nanom este pracujem) kde by sme sa mohli dohodnut.

Dakujem.
 


Najčítanejšie na SME