Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové projekty herných gigantov alebo Playstation 4 v nedohľadne (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

neviem si predstaviť že s mojím novým PC že by som sa hral najnovšie hry ďaľších 8 rokov. už teraz sa ľudia smejú s ps 3 a xboxu pre slabé grafické jadrá a nutnosť orezávať grafiku pre konzolové verzie PC hier, čo za rok / dva / päť??? to už ja budem hrať najnovšie hry na super pc, a konzolisti na stroji o výkone mojej kalkulačky
 

hehe

a ktora povodne pc hra na ps3 ma podla teba orezanu grafiku ?
 

 

nie že podľa mňa, ale napríklad elder scrolls IV - Oblivion - pre konzoly to dosť brutálne orezávali
 

 

Ono netreba to porovnavat s dobou, kedy vyvojari nevedeli pracovat s dev-kitmi jednotlivych konzoli. Teraz je situacia trochu ina. Next-gen konzoly v pohode utiahnu enginy, na ktore potrebujes dost nadupane PC. Co sa tyka orezavania, vzdy je to len a len o tom, ci to skutocne je i viditelne, pripadne to vykompenzuju klasickym dodatocnym tahanim.
Ked mozem porovnat Oblivion - velke zmeny nevidim, maximalne sa na X360 castejsie nahrava, ale nie je to nic extremne otravne. Skutocne totiz netusim, ci existuju tak nadherne hry ako Uncharted, Heavenly Sword, MotorStorm alebo Mass Effect, Gears of War na PC. Posledne dve boli portovane, ale az na Crysis je spracovanie totozne s konzolami, resp. tych rozdielov tam je minimum.
A samozrejme: grafika nie je dolezita.
A samozrejme cislo 2: vykon next-genov este nie je naplno vyuzity. Kto si pamata na to, co sa dalo dostat z PS2, urcite vie o com je rec.
 

 

to viem že na playstation obecne musia programátori dosť veľmi kvalitne optimalizovať a že to môže podávať veľmi pekné výsledky, a taktiež že hry sa obvykle portujú opačne, s konzol na pc, ALE, grafický čip sedmičkovej nvidia rady nemôže nikdy konkurať grafickému čipu nvdia deviatkovej rady - nikdy, aj keby s ním spravili neviem aké zázraky
 

hm...

lenze ps3 nema architekturu pc... takze sa to neda porovnavat podla jednotlivych komponentov...
 

PS3

JAj o tom nevyuzitom vykone sa toho popisalo... ono tych FLOPOV je tam dost ale na grafiku to nie je mozne vyuzit... takze je to len marketingovy BS
 

 

Praveze vsetky tie "flopy" idu iba na grafiku:) Pamatam si slavne vystupenie sefa sony, ze ps3 bude mat 2 TFLOPS vykon. Samotny slavny cell je vsak velmi slabucky v porovnani s matematickym vykonom grafickeho cipu, ktory je ale uz voci sucasnym PC kartam tiez len taky dedusko...:)
 

 

Akurat to dosahovanie novych limitov je ale skor psychologickeho razu, pretoze technologia skratna nepusti. Uz dnes su "next-gen" konzoly zastarale (malo pamate, slaba priepustnost zbernic, malo shaderov), takze sa developeri casom naucia umne skryvat tieto nedostatky...
 


Najčítanejšie na SME